Kameraväska och hundbad

Igår kom mamma mormor och kika ner till mig..
Hade bokat in spa för min mormors hund Joya
Hon skulle klippas och badas och tov utredas lite  :)

Det gick jätte bra.. hon är ju såå snäll



Hon gillar inte mig för varje gång vi träffas blir det alltid bad eller klippning

Försöker få in träffar så vi kan mysa oxå :)
Visst blev hon fin ?

Detta måste firas så för pengarna jag fick av mormor för spa tiden köpte jag en kamera väska jag har velat köpa ganska länge men inte haft råd.
Så tack mormors för den fina kamera väskan :)

Här kommer en fin bild på min nya skönhet





Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhhhh så fin hund och fin väska. Du har en snäll mormor!!!!

2010-01-20 @ 19:40:12
Postat av: Anonym

jasså det blev den rosa ändå =o)))) förvånad? ICKE!!!

2010-01-20 @ 19:43:45
Postat av: Ulrika Karlsson

namnet försvann på min kommentar =o)

2010-01-20 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback